Cristian ABC – proiecte ambițioase pentru acest an


Pentru Cristian ABC, târgul Première Vision este o oportunitate de a lua contact cu noi piețe și clienți. Potrivit administratorului companiei ieșene ing. Maria-Elena Bârleanu, participarea la cea mai recentă ediție a fost benefică și a facilitat întâlnirea cu peste 50 de potențiali clienți.

Mulți dintre cei care au activitate în domeniul confecțiilor încep să înțeleagă cât este de important să știe să se prezinte în contextul unui eveniment de talie internațională. Și că acesta poate să le deschidă unele uși pe care altfel nu le-ar putea accesa. Producătorul de confecții de damă Cristian ABC este deja la a doua participare la târg, deci și așteptările au fost mai mari. În general, clienții sunt interesați și de constanța în participare a expozanților, care le oferă un mai mare sentiment de siguranță. Sunt astfel cazuri în care s-au semnat contracte doar după patru-cinci participări la târguri. Cu un personal care totalizează în jur de 80 de angajați și un profit de 1,8 milioane de lei la o cifră de afaceri de 7,2 milioane de lei (2015), se poate spune că Cristian ABC este o afacere lucrativă. Dar pentru a asigura munca permanentă a colectivului, nu se stă cu mâinile în sân. “Anul 2016 a fost un an bun pentru noi, totuși nu cred că 2017 va fi la nivelul lui”, afirmă administratorul firmei. În concluzie, ing. Maria-Elena Bârleanu a decis să facă un efort de prezență la Paris.

Ce tipologie de clienți v-a bătut la ușă, buticuri, designeri sau lanțuri de retail?

Am avut în jur de 50 de contacte cu potențiali clienți din toate tipologiile menționate mai sus. Majoritatea au fost interesați de cantități minime/model (50 de bucăți a fost cantitatea minimă acceptată de noi).

Care sunt punctele forte ale Cristian ABC, cu ce vă atrageți clienții?

Punctul nostru forte este calitatea și diversitatea modelelor de jachete pentru femei, precum și calitatea ridicată a uniformelor pe care le confecționăm pentru branduri cunoscute.

Care sunt principalele piețe pentru care lucrați în prezent?

Principala piață a produselor noastre este Uniunea Europeană (Franța, Italia, Olanda, Belgia).

Ce tip de comenzi lucrați, ca volum și dificultate?

Lucrăm comenzi cu un nivel ridicat de calitate și dificultate, cu volume cuprinse între 50 și 1.000 de bucăți. Creșterea productivității pentru comenzi cu volum mic este una dintre provocările noastre și suntem preocupați să găsim soluții pentru rezolvarea tuturor problemelor ridicate de realizarea acestor comenzi.

Ce planuri aveți pentru acest an? Ceva investiții în tehnologie sau prezența la alte târguri?

Avem în lucru un proiect cu fonduri europene pentru modernizarea procesului de croire, achiziționarea de mașini de cusut de ultimă generație și achiziționarea unui soft performant pentru construcția și încadrarea tiparelor. Totodată, intenționăm să participăm și la ediția din septembrie a târgului Première Vision.

 


Lasa un mesaj