Première Vision – prezență românească timidă


Care mai este șansa magazinelor fizice în condițiile unui comerț virtual tot mai prezent? Chiar dacă suntem departe de realitățile retailului american, ai cărui mari actori care închid sute de magazine în ultima vreme, nu putem să nu facem niște asocieri, crezând că lumea va sta în loc. Într-o epocă a globalizării, în care un film video face înconjurul lumii în câteva minute și în care informația a devenit unul dintre bunurile indispensabile, ar fi bine ca și comercianții de pe piața românească să-și regândească strategiile de vânzare și să-i acorde ceva mai mult spațiu online-ului. Vorbim, în această ediție, despre comerțul clasic, și vă lansăm o temă de gândire – este sau nu pe cale de dispariție?

Tot în acest prim număr de primăvară veți putea afla informații despre expozanții români la Premiere Vision din Paris, despre experiențele lor acolo și așteptările lor de aici. De la companii mari care-și permit luxul de a-și selecta clientela, precum Tanex, la businessul unei familii de ciprioți - John și Bambos Ioannou și provocările stârnite de ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană, la producătorul ieșean Cristian ABC, aflat la a doua participare sau la tricotajele manuale realizate de Kasiova, selectate la  forumul de tendințe Yarns & knitwear solutions. Tot despre târg ne povestește și Ioana Nicolescu, care este prezentă la fiecare ediție pentru a lua pulsul pieței și a descoperi noi țesături, tehnologii sau idei interesante.

Veți descoperi informații despre folosirea roboților și gradul de automatizare din producție, dar și despre dezvoltarea unor fibre sustenabile pe piața europeană, grație unui parteneriat dintre o țesătorie din Lituania și un specialist spaniol în reciclare.

O primăvară frumoasă!

 

 

 

 


Lasa un mesaj