Vino să vezi cum poți avea succes în fashion pe o piață competitivă, la Fashion Route 2019, pe 21 mai

 

Fashion ROute, prima conferință de business dedicată industriei de fashion, se reîntoarce în 2019 cu a o treia ediție. Dacă ai un business în fashion și vrei să te pui la curent cu cele mai noi tendințe în vânzări, online și digital, dacă vrei să știi cum poți să depășești cele mai mari provocări din retail și producție sau vrei să te inspiri din povești de succes din piața românească, vino la Fashion Route 2019 – Fashion Upgrade pe 21 mai, la hotel Sheraton!

 

Ediția din acest an a Fashion Route își propune să exploreze toate transformările prin care industria trece și care este impactul acestora asupra pieței românești. De la avansul tehnologic, evoluția eCommerce-ului, personalizarea și oferirea unei experiențe omnichannel, în funcție de nevoile și preferințele tot mai exigente ale consumatorilor și până la sustenabilitate, industria de fashion trebuie să țină cont de toate aceste realități și trenduri și să se reconfigureze.

Vom dezbate aceste teme și ne vom lăsa inspirați de primii speakeri confirmați pentru ediția cu numărul trei: Raluca Radu, country manager ANSWEAR.RO, Holger Max-Lang, președinte LECTRA pentru Europa de Nord și de Est și Orientul Mijlociu, Ioana Mucenic, fondator MINIO, Corina Cimpoca, fondator MKOR Consulting și Cătălin Roșca, country manager C&A. Urmează în curând să anunțăm o nouă serie de speakeri!

 

De ce să vii la Fashion ROute 2019

Vom realiza o radiografie a pieței românești de fashion și vom vedea care, ce, cum și unde se vinde în România. Vom compara performanțele brandurilor internaționale cu cele locale, piața online de fashion cu brick & mortar și vom vedea ce strategii trebuie să adopte toți jucatorii pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților. Vom analiza care sunt trendurile pieței de fashion și spre ce se îndreaptă consumul românesc.

Vom analiza cum a fost influențată industria locală de evoluția comerțului online și revoluția digitală și cum s-au readaptat jucătorii din piață. De la dezvoltarea de magazine online, la platforme și soluții digitale, aplicații, echipamente și instrumente menite a oferi consumatorilor experiențe cât mai satisfăcătoare, vom vedea ce soluții au găsit retailerii și producătorii locali și încotro se îndreaptă această piață.

Și pentru că industria românească este una cu tradiție, care acum face pași timizi în această revoluție digitală, vom vedea cât de adaptate sunt fabricile românești la această nouă realitate, precum și care sunt beneficiile renunțării la lohn și lansării unui brand propriu pe piața românească.

Participarea la Fashion Route 2019 este gratuită. Vă puteți înscrie până pe 17 mai la urmatorul link: https://conferinte.wall-street.ro/FashionROute2019/index.html